ساری

پیروزی بر جدی ترین حریف آسیایی با ستاره های مازندرانی

تیم ملی والیبال ایران با درخشش عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور استرالیا در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۵:۳۰ امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک با دو بازیکن مازندرانی اش عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

در دوره گذشته رقابت‌های انتخابی المپیک تیم ملی ایران با هدایت خولیو ولاسکو با قبول شکست مقابل تیم ملی والیبال استرالیا سهمیه المپیک ۲۰۱۰ لندن را از دست داد و این پیروزی انتقامی بود از دوره گذشته بازی‌های انتخابی المپیک. فابریزیو پاسکوالی از ایتالیا و سیمونوویچ از صربستان به ترتیب داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال این رقابت‌ها از هشتم خردادماه آغاز شده و تا ۱۶ خرداد ماه به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت. در مسابقات انتخابی المپیک ۱۲ تیم حضور دارند که تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های استرالیا، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم‌های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می‌گیرد، مسابقه خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
به خاطر دو نفر بقیه افراد تیم و زحماتشان فراموش میشه
آخرین اخبار