منتخبین ایرانی ،جاده های جهانی را به زودی رکاب خواهند زد

مراحل انتخابی حضور در المپیک دوچرخه سواری به پایان رسید و هم اکنون باید منتظر انتخابی بهترین رکابزنان برای شرکت در المپیک و صعود رکابزنان ایران در جاده های جهانی باشیم.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات مرحله دوم لیگ جاده که آخرین مرحله انتخابی المپیک هم محسوب می شود در شهر زنجان در حال برگزاری است.دس از این رقابت ها که اکثر مدعیان در آن حضور دارند فدراسیون دوچرخه سواری نفرات برگزیده را برای شرکت در المپیک ۲۰۱۶ ریو دوژانیرو مشخص خواهند شد.
 
مسابقات المپیک ریو دوژانیرو در رشته دوچرخه سواری امسال در برزیل ،شهر ریو و در جاده فورتکو پاکابانا برای تیم استقامت برگزار خواهد شد.ایران یکی از کشورهای آسیایی محسوب می شود که سه سهمیه جاده را از آن خود کرده است.
 
در این خصوص با اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: مراحل اصلی انتخابی المپیک شامل مرحله نخست لیگ،مسابقات قهرمان کشوری و مرحله دوم لیگ می شود.مسابقات تور آذربایجان نیز یکی از گزینه های مد نظر ما به منظور نگاهی به سوابق ورزشکاران بود تا به این وسیله رکابزنان خوب را مد نظر داشته باشیم.
 
وی افزود:پس از مسابقات مرحله دوم لیگ که امروز به پایان می رسد در جلسه کمیته فنی  نفرات نهایی با توجه به سوابقشان مشخص خواهند شد.شنبه ۸خرداد نیز جلسه کمیته فنی به این منظور تشکیل خواهد شد.
 
خالقی در خصوص اینکه پورسیدی باتوجه به نتایج خوبش در انتخابی ها یکی از گزینه های حضو در المپیک است بیان کرد: من نظر خاصی در خصوص نفرات منتخب ندارم زیرا نتایج هنوز مشخص نیست و اگر اسم کسی را ببرم سپس او را انتخاب نکنند ممکن است با دید بدی به من نگاه کند.
 
وی در خصوص برنامه های پس از انتخاب رکابزنان المپیکی توضیح داد: در جلسه آینده باید تصمیم گیری شود اما مدیر تیم های ملی بر این عقیده است که اگر در یکی از کشورهای اروپایی برای این رکابزنان اردویی برگزار کنیم و در چندین مسابقه اروپایی شرکت کنند به نتایج ارزنده ای دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار