دروازبان برتر فوتسال جهان:

پاداش ها در سطح موفقیت ها نیست

دروازبان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فدارسیون 10میلیون تومان و وزارت ورزش 5 سکه پاداش دادند، درحالیکه تیم ملی لایق تقدیر و پاداش بیشتری بود.

پاداش ها در سطح موفقیت ها نیستفرزانه توسلی بعد از قرار گرفتن در رده بهترین بازیکنان فوتسال بانوان جهان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد :بعد از درخشش تیم ملی فوتسال در آسیا و جام جهانی گواتمالا انتظار داشتم که در جمع بهترین ها باشم و دو روز قبل شنیدم که من و فرشته کریمی این عنوان را کسب کرده ایم و امیدوارم این درخشش ها در آینده هم ادامه دار باشد.
 
بازیکن برتر فوتسال جهان در خصوص تقدیر ها وپاداش تیم قهرمان آسیا هم گفت: فدارسیون 10میلیون تومان و  5سکه وزارت ورزش بخاطر  قهرمانی آسیا، درخشش  در جام جهانی و 2 کاندید درجمع بهترین های جهان دادند درحالی که تیم ملی لایق پاداش بیشتری بود و تقدیر ها درسطح موفقیت های کسب شده نیست .
 
ملی پوش تیم ملی فوتسال بانوان درخصوص مشکلات هم اضافه کرد: گله و دلخوری که زیاد است و به شخصه دوست دارم نگاه ها به فوتسال بانوان تغیر کند و با کم شدند مشکلات و محدودیت ها می توانیم در سطح جهان حرف های بیشتری داشته باشیم .
 
وی در ادامه گفت: فوتسالیست های خانم همانند اقایان 10ماه درگیر مسابقات لیگ هستند ولی میزان قراد هایشان تفاوت زیادی با اقایان دارد ,که بخاطر کم بودن خجالت می کشیم بگویم مبلغ قراردادهایمان چقدر است .
 
دروازبان ملی پوش تیم دانشگاه آزاد درباره شرایطش در تیم قهرمان هم خاطرنشان کرد: سال ها در فوتسال بازی می کنم و سابقه بازی در تیم ملی حفاری وپرسپولیس را دارم وبسیار خوشحالم که  دانشگاه آزاد با مدیریت خوب اقای دادکان وکادر فنی قوی مقام قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و من نیز ترجیع می دهم در تهران وکنار خانواده ام باشم وسال اینده  از مقام قهرمانی خود دفاع کنیم.
 
توسلی درپایان گفت :فوتسال بانوان نشان داد با کمی حمایت و توجه  وبیشتر شدن دیدارهای تدارکاتی می توانیم در جهان هم روی سکو برویم و امید وارم که روزی قهرمانی جهان را کسب کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار