جدیدی زاده:

سطح بازیکنان ایرانی بالاست/لطف پروردگار و دوستان مرا تاثیرگذارترین سرمربی کرد

رز جدیدی زاده پس از انتخاب شدن به عنوان تاثیرگذارترین سرمربی لیگ بانوان در گفت و گویی به اظهار نظر پرداخت.

رز جدیدی زاده سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان پس از انتخاب شدن به عنوان تاثیر گذارترین سرمربی لیگ برتر بانوان، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: لطف پروردگار و همه عزیزانی که من را شایسته این عنوان دانستند و عملکرد بازیکنانم مقابل تیم دانشگاه آزاد (قهرمان لیگ)، تیم ملی حفاری اهواز (نائب قهرمان لیگ) که هر دو تیم از مربیان بزرگ و بازیکنان بزرگی بهره می برند باعث شد تا به این عنوان دست پیدا کنم.
 
سرمربی پالایش نفت آبادان ادامه داد: متاسفانه لیگ پویایی نداشتیم و جدول رده بندی لیگ بیانگر سطح کیفی تیم هاست و بزرگترین دلیل این ضعف به نظر من، نبود اسپانسر برای تیم های بانوان است.

تمرکز بازیکنان ملی پوش در سه الی چهار تیمی که توان پرداخت مبلغ قرارداد را دارند است و مشکلات مالی برای اعزام تیم ها که متاسفانه بعضی ازآن ها برای صرفه جویی مقابل تیم های بالای جدول حضور پیدا نمی کنند یا مثل تیم خوب فرهنگ ایثار ایرانیان که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و نداشتن اسپانسر نیم فصل دوم از حضور در لیگ انصراف می دهند.
 
جدیدی زاده درباره تیم های قوی لیگ برتر بانوان گفت: تیم دانشگاه آزاد تهران با وجود استاد عزیزم ، سر کار خانم مظفر که از مربیان بزرگ و با دانش است و همچنین بازیکنان نامی و با تجربه ملی پوش را در اختیار دارد، با اقتدار قهرمانی لیگ و کسب کردند.

تیم ملی حفاری اهواز نیز با وجود استاد عزیزم سرکار خانم سلیمانی و استفاده از بازیکنان نامی و با تجربه ملی پوش، نائب قهرمان لیگ شدند. از اوایل فصل انتظار می رفت که یکی از این دو تیم قهرمان شود. اما تیم های خوب احرار رشت که با بازی خوب سارا شیر بیگی که به نظر من یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم بوده و تیم آراد کرمان که اولین سالی بود که در لیگ برتر حضور داشتند و همچنین تیم خوب فرهنگ ایثار که نیم فصل دوم از حضور در لیگ انصراف دادند.
 
وی افزود: در لیگ امسال عدم حضور تیم حجاب قزوین به چشم می خورد که متاسفانه این تیم هم فصل گذاشته به دلیل نبود اسپانسر از لیگ کناره گیری کرد.

جدیدی زاده درباره اینکه آیا لیگ بانوان به چند قطبی بودن انحصاری تبدیل شده است گفت: دانشگاه آزاد، ملی حفاری و پالایش نفت سه قطب لیگ بانوان در این فصل بودند و همچنین احرار رشت از نظر مدیریت تیمی قابل مقایسه با تیم های دیگه نیستند.
 
جدیدی زاده؛ درباره تیم ملی فوتسال بانوان و قهرمانی در آسیا اظهار داشت: بی شک وقتی تیمی قهرمان آسیا شده و بهترین بازیکن آسیا یک دختر ایرانی بوده و همچنین دو بازیکن از این تیم جزء ۱۰ بازیکن برتر جهان شناخته شوند، از سطح بالا و حرفه ای برخوردار هستند و بیشتر بازیکنان تیم ملی مثل فرشته کریمی ، فرزانه توسلی و… لیاقت و توانایی لژیونر شدن را دارند و به نظر من بازیکنان مستعدی در کشور داریم که نمیتوانند در لیگی شرکت کنند و راهکاری برای کشف این بازیکنان باید وجود داشته باشد.
 
جدیدی در ادامه گفت: متاسفانه در فوتسال بانوان تیم ملی نونهال و نوجوان و جوان نداریم و حتما سرمایه گذاری در این رده ها به تیم ملی بزرگسالان کمک بزرگی می شود. و چندین بار راجب تشکیل تیم های رده های پایین در جلسات فدراسیون پیشنهاد داده ام و سرکارخانم دکتر عرب عامری نائب رییس محترم فدراسیون و سرکار خانم شهرزاد نصیری مسئول کمیته برگزاری مسابقات نیز بسیار استقبال کرده و برنامه هایی در این جهت در سال جدید دارند که به نفع فوتسال بانوان است.
 
جدیدی زاده درباره تیم پالایش نفت آبادان گفت: متاسفانه فصل ۹۴-۹۵ پنج بازیکن تیم که دو نفر آن ها ملی پوش و بازیکنان اصلی ام بودند را از دست دادم (سهیلا ملمولی و زهره میثمی) به همراه ۱۰بازیکن بومی که چندین سال است در تیم حضور دارند و ۵بازیکن غیر بومی جدید.

جدیدی درباره لیگ بانوان و نتایجش با تیم ابادان گفت: هفته های اول بسیار سخت گذشت چون چند بازیکن مصدوم و ناهماهنگی تیم به دلیل تغییرات موجب شد نتایج خوبی نداشته باشیم اما رفته رفته تیم هماهنگ شد و یک دلی بازیکنانم موجب شد هر بازی بهتر از بازی قبل شویم.

سرمربی پالایش آبادان گفت: من ۱۲سال است که مربی تیم پالایش نفت آبادان و صنعت نفت آبادان هستم و سال های قبل هم پیشنهاداتی داشتم اما چون پله پله از دسته دو استان در این سالها با این تیم به لیگ برتر راه پیدا کردیم عاشق تیم شهرم و بازیکنانم هستم. و بدون شک فصل بعد هم مربی پالایش نفت آبادان خواهم بود.

جدیدی درباره سرمربی و بازیکنان خوب لیگ بانوان افزود: سرکار خانم سلیمانی یکی از مربیان خوب کشور ما هستند و چون مربی خودم هم بودند و کاملا ایشان را می شناسم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم دارم.

همچنین از نظر من بازیکنان خوب و تاثیر گذار لیگ به این شرح هستند: فرزانه توسلی، سارا شیر بیگی، نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فهمیه زارعی، سهیلا ملمولی، شهین افلاکی، فاطمه اعتدادی

رز جدیدی زاده سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در پایان گفت: آرزوی موفقیت برای تمامی تیم های بانوان کشورم مخصوصا تیم ملی فوتسال دارم و همچنین تشکر از جناب آقای مختاری مسئول محترم امور ورزش پالایش نفت آبادان، جناب آقای شاملی ریاست محترم هیات فوتبال آبادان، جناب آقای عیسی زاده ریاست محترم موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان و جناب آقای ادیبی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان آبادان و همچنین کانون مربیان آبادان که به خاطر دو عنوانی که کسب کرده ایم خیلی به من لطف داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار