عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: تایید تاریخ برگزاری لیگ منوط به برنامه کادرفنی است در غیر اینصورت امکان تغییر وجود دارد.

حق ورودی تیم ها زیاد نشد/ تاریخ آغاز لیگ برتر حتمی نیست
سعید نجاریان عضو هیات رییسه سازمان لیگ و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه با تاریخ مقرر شده، امروز جلسه رسمی هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد تا اعضا در مورد مسائل تصمیم گیری کنند.

در جلسه امروز با توجه به حضور تاسیسات دریایی در مسابقات جام بین قاره ای و جام باشگاه های آسیا مسابقات لیگ برتر با حدود یک ماه تعویق از تیر ماه به 6 مرداد ماه موکول شد، در صورتی که برزیل برای انجام بازی های دوستانه با تیم ملی در کشورمان حاضر شود لیگ برتر در تاریخ 11 مرداد ماه استارت زده می شود.

با راهی شدن تیم ملی به رقابت های جام جهانی لیگ متوقف شده و پس از تاسوعا و عاشورای حسینی پیگیری می شود اما تمام این تاریخ ها در صورتی اجرایی است که با برنامه کادرفنی فوتسال که در 10 روز آتی نوشته و در دومین جلسه هیات رییسه ابلاغ می شود، در تداخل نباشد.

در همین راستا و در نخستین بحث جابری به مدت دو سال  در سمت  دبیر کمیته فوتسال ابقاء شد و ایمان زاده به عنوان خزانه دار سازمان لیگ از سوی افتخاری تنخاب گردید.

با وجود اینکه مسئوولان  فدراسیون با افزایش مبلغ ورودیه تیم ها موافق بودند اما با نظر اعضای هیات رییسه حق ورودی مانند سابق همان سی میلیون توما تصویب شد.

در ادامه اعضاء در مورد ساخت کمپ سازمان لیگ فوتسال به بحث و گفتگو پرداختند که در آخر ساخت این بنا با هزینه سازمان لیگ فوتسال مورد تصویب قرار گرفت اما پرداخت حقوق داوران از سوی فدراسیون فوتبال شرط تصویب این مورد بود.

دیگر بحث جلسه مربوط به برگزاری لیگ برتر رده سنی جوانان و نوجوانان بود که همانند لیگ برتر امید به صورت منظم برگزار شود و این مورد هم تصویب شد و  شرایط رده های سنی برای کلیه مسابقات لیگ برتر نیز هماند سال گذشته اجرا خواهد شد.

اما امروز با موافقت و درخواست اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال اساسنامه سازمان لیگ فوتسال که از سال نود به روز نشده، بررسی و معایب آن رفع می گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار