نجاریان: با اگر اماهای تیم ملی نمی توان برنامه لیگ را چید

عضوهیات رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: تنها ارائه برنامه مکتوب تیم ملی به سازمان لیگ فوتسال تاریخ قطعی آغاز لیگ برتر را مشخص می کند.

نجاریان: با اگر اماهای تیم ملی نمی توان برنامه لیگ را چید
سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری و عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بسیاری از باشگاهها و فوتسالی ها به دلیل نا معلوم بودن تاریخ آغاز لیگ برتر ناراحت و بلاتکلیف هستند اما تعویق در اعلام تاریخ مربوط به هیات رییسه نیست و نباید این مورد را کم کاری اعضاء دانست .

وی افزود: از زمانی که در سمت خود ابقاء شدیم از مسئولان تیم ملی فوتسال خواستیم که برنامه مکتوبشان را به سازمان لیگ ارائه دهند تا قادر به تنظیم برنامه رقابت های لیگ برتر باشیم اما متاسفانه حتی پس از جلسه ناظم الشریعه و صانعی و نماینده باشگاه تاسیسات دریایی این مسئله محقق نشد تا ما زیر بار اعتراض باشگاهها باشیم.

عضو هیات رییسه بیان داشت: احتمال اردوی کیش، بازیهای تیم ملی با برزیل ،3 دوره اردوی آماده سازی، سفر به تایلند، بازی با ازبکستان و دیگر برنامه هایی که هنوز در خصوص تیم ملی مشخص نشده و از سوی دیگر جام باشگااهای جهان دو جام باشگاههای آسیا که تیم تاسیسات دریایی در آنها به عنوان نماینده ایران حضور می یابد باعث شده نتوانیم برنامه ای تنظیم کنیم.

نجاریان تصریح کرد: حتی در صورتیکه برنامه تیم ملی به صورت مکتوب ارائه شود برای آغاز رقابت ها فقط 20 روز در اختیار داریم و می خواهم بدانم که فوتسالی ها برپایی 4 هفته از مسابقات و پساز آن تعطیلی دوباره لیگ را منطقی می دانند؟ به نظرم این تصمیم هیچ منطقی ندارد و اگر قرار باشد برای برگزاری رقابت ها فقط 20 روز در اختیار داشته باشیم ترجیحا آغاز رقابت ها با اتمام رقابت های  جام جهانی مصادف خواهد بود. البته باز هم ومی گویم تا زمانیکه مسئولان تیم ملی برنامه ای ارائه ندهند تمام این حرفها بر اساس احتمالات است زیرا با اگر و اما و شاید نمیتوان  برنامه لیگ برتر فوتسال یک کشور را تنظیم کرد.

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری اظهار داشت: طی چهار دوره ای که درعضویت هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال بوده ام، لیگ بهترین برنامه ریزی را داشته و در تاریخ مقرری آغاز و پایان یافته است و هیچ بی برنامگی و سردرگمی در برنامه ها وجود نداشته پس با وجود حقانیت باشگاهها در عصبانیت باید اعتراف کنم اعضای هیات رییسه تقصیری در این تاخیر ها ندارند و خودمان هم در بلاتکلیفی به سر می بریم.

در پایان امیدوارم تمام حواشی و کمبودهای اطراف تیم ملی ختم به خیر شود تا کسی از اعضای تیم ملی کشورمان که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیا راهی رقابت های جام جهانی هستن از نبود سالن تمرین و هتل و لباس گلایه نکند. با رسیدگی مسئولان  و اهمیت دادن به تیمی که صدرنشین آسیا و ششمین تیم برتر جهان است، این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار