نتایج هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال گروه سه؛

شاهین برنده جدال قدرتها/برتری رعد و فرهادی در مقابل لرستان و کاشان

تمامی میزبان های این گروه در این هفته به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه سه این رقابت ها پیگیری شد

رعد.پ اصفهان ۷ – ۱ شهرسازی لرستان
جدال اصفهان و لرستان؛ در اصفهان و به میزبانی رعد از شهرسازی برگزار شد و شهرسازی که در روزهای بد خود به ثمر می رود باز هم شکست خورد؛ در این دیدار رعدی ها با ۷ گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کند؛ با این نتیجه رعد خود را به عنوان مدعی معرفی کرده و شهرسازی همچنان در منطقه قرمز و با این وضعیت به لیگ منطقه ای سقوط خواهد کرد.

فرهادی اهواز ۵ – ۴ معدن کاشان
فرهادی اهواز و معدن کاشان در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و هر دو به دنبال پیروزی و سرو سامان دادن به اوضاع خود پا میدان گذاشتند. اما در پی این بازی هر گل جوابی از سوی تیم حریف داشت و بسیار جذاب و دیدنی پیگیر شد تا در نهایت فرهادی با استفاده از امتیاز میزبانی خود توانست ۵ بر ۴ به برتری دست یابد و سه امتیاز شیرین درون خانه را به حساب خود واریز کند.

شاهین کرمانشاه ۳ – ۲ نفت امیدیه
اما جدال حساس و پرهیجان این گروه در میان مدعیان این گروه و در کرمانشاه برگزار شد. شاهین کرمانشاه و نفت امیدیه که هر دو از قدرت های این گروه محسوب می شود در یک بازی نفسگیر باهم به رقابت پرداختند و در حالی که تساوی دو دو تا اخرین دقایق پیگیری می شد اما در این دقایق باقی مانده شاهین کرمانشاه با استفاده از امتیاز میزبانی و تدبیر و تفکر هود گل سوم را به هر نحو ممکن به ثمر رساند تا پیروز بازی قدرت ها در این هفته باشد.

دانشکده سما دزفول از این گروه در این هفته استراحت داشت.


انتهای پیام
برچسب ها: نتایج ، هفته ، ششم ، لیگ ، دسته دوم ، گروه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار