در پی نامعتبر بودن شماره حساب باشگاه نفت؛

آل اسحاق: شاید ملوانی ها شماره حساب را اشتباه وارد کرده باشند

ناظر کارگروه فروش باشگاه نفت تهران به نامعتبر بودن شماره حساب این باشگاه واکنش نشان داد.

آل اسحاق: شاید ملوانی ها شماره حساب را اشتباه وارد کرده باشندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از منتشر شدن شرایط فروش باشگاه نفت تهران در سایت رسمی این باشگاه، متقاضیان خرید فعالیت خود را برای خرید نفتی های پایتخت شروع کردند.

 به نظر می رسد باشگاه ملوان انزلی که در پایان لیگ پانزدهم به دسته اول سقوط کرد، یکی از مشتریان امتیاز نفت تهران در لیگ برتر است. هر چند بنا به ادعای یکی از رسانه ها مسئولان این باشگاه در نخستین گام خود د این راستا با مشکل جالبی مواج شده اند.

گویا ملوانی ها برای واریز مبلغ پنج میلیون تومانی شرکت در جلسه توجیهی فروش باشگاه نفت و همچنین پرداخت 10 درصد قیمت پیشنهادی خود به عناوان ضمانت نامه بانکی اقدام کرده اند اما در کمال شگفتی متوجه شده اند که شماره حساب باشگاه نفت وجود خارجی ندارد.

در همین خصوص گفت و گویی با حسین آل اسحاق ناظر کارگروه فروش باشگاه نفت تهران انجام دادیم که وی ضمن تاکید بر این که به احتمال فراوان ملوانی ها در وارد کردن شماره حساب اشتباه کرده اند، گفت: چنین موضوعی که شماره حساب نفت وجود خارجی نداشت باشد، خیلی عجیب است. شاید آن ها شماره حساب را به اشتباه وارد کرده باشند یا بر فرض محال این شماره حساب در سایت ما به اشتباه اطلاع رسانی شده باشد.

وی افزود: به هر حال ما این موضوع را پیگیری می کنیم و در صورتی که اشتباه از جانب سایت نفت باشد، به سرعت شماره حساب معتبر را در سایت قرار می دهیم تا مشکلی برای خریداران به وجود نیاید. به هر حال بعید می دانم چنین امری صحت داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار