شیراز؛

محموله های كالای قاچاق میلیونی به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت استان از کشف چهار محموله کالای قاچاق به ارزش 460 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان مرودشت، در راستای مقابله با ورود کالاهای قاچاق و ممنوعه اقدام به ایست و بازرسی در محور اتوبان مرودشت به سمت اصفهان كردند.
وی اظهار كرد: ماموران هنگام بازرسی خودروهای عبوری در این ایست و بازرسی موفق به کشف 500 کیسه کود شیمیایی از یک دستگاه تریلر و 300کیسه آرد از یک دستگاه کامیون شدند که خارج از شبکه توزیع شده بود.
فرمانده نیروی انتظامی مرودشت با اشاره به شناسایی و توقیف یك دستگاه كامیون ایسوزو حامل كالای قاچاق در اطراف آن شهرستان گفت: در بازرسی از این خودرو 659سمپاش خارجی فاقد مجوز قانونی و گمركی کشف كردند.
سرهنگ القاصی مهر اضافه كرد: کشف 60 هزار نخ سیگار قاچاق از یک باب مغازه نیز از جمله کشفیات کالای قاچاق توسط ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان مرودشت بود.
وی با بیان اینكه ارزش این محموله های كالای قاچاق كشف شده 460 میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این خصوص سه دستگاه وسیله نقلیه توقیف و چهار نفر قاچاقچی کالا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به همراه کالاهای کشف شده به مراجع قانونی تحویل داده شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.