سردار یزدانی رئیس انجمن داوطلبین ورزشی شد/بازوبند پهلوانی بسیج به آرش مردانی رسید

سردار کاظم یزدانی به عنوان رئیس انجمن داوطلبین ورزشی انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: جلسه اعضای انجمن داوطلبین ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و در این جلسه سردار کاظم یزدانی به عنوان رئیس انجمن داوطلبین ورزشی، داود آذرنوش به عنوان نایب رئیس و غلامرضا ابراهیمی هم به عنوان دبیر انجمن داوطلبین ورزشی انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین در ادامه این جلسه، مسئولان کمیته‌های مختلف انجمن مانند کمیته آموزش، روابط عمومی، مسابقات و ... هم انتخاب شدند و قرار است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، انجمن داوطلبین ورزشی در استان‌ها هم فعال شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در ادامه با اشاره به اینکه انجمن داوطلبین ورزشی مانند تمام دنیا در بخش برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح وزارت، فدراسیون‌ها و وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ... فعال خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به همکاری خوب سازمان ورزش بسیج و موافقت سردار یزدانی، ساختمانی در اختیار این انجمن قرار گرفت تا انجمن داوطلبین ورزشی برای اولین بار دارای یک هویت خاص شود.

همچنین در مراسمی با حضور پهلوانان و پیشکسوتان کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای در زورخانه شهید طوقانی، بازوبند پهلوان برتر بسیج توسط سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، بر بازوی آرش مردانی بسته شد.

آرش مردانی در مسابقات کشوری کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای که سال گذشته با حضور بیش از 156 ورزشکار در چهار محال و بختیاری برگزار شد با پیروزی بر حریفان، عنوان پهلوان بسیج را کسب کرد.

قهرمانی کشتی پهلوانی جهان در سال 2010 در ترکیه، قهرمان کشتی پهلوانی آسیا در سال 2006 در تهران، قهرمان کشتی آزاد جام بین المللی قبرس در سال 2008 و قهرمان مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی در کردستان در سال 94 از جمله عناوین مردانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار