آذرنیا: خبری از مذاکره با کرار نیست / برد تراکتور برابر النصر اثبات غرور مردم آذربایجان است

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: تاکنون خبری مبنی بر مذاکره کمالوند با کرار نشنیده ام چراکه باشگاه باید در جریان باشد.

آذرنیا: خبری از مذاکره با کرار نیست / برد تراکتور برابر النصر اثبات غرور مردم آذربایجان استحسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره مذاکره فراز کمالوند با جاسم کرار مهاجم عراقی تیم نفت الوسط اظهارکرد: کرار هم اکنون در تهران حضور دارد و تاکنون خبری مبنی بر مذاکره وی با کمالوند به باشگاه نرسیده است.

وی درادامه افزود: البته به احتمال قوی کرار در تهران با کمالوند بصورت تلفنی مذاکره کرده است اما من که با وی صحبت کرده ام در مورد جاسم کرار حرفی زده نشده است.

آذرنیا گفت: شاید مذاکره نه حضوری بلکه تلفنی صورت گرفته باشد اما اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفته است.

سرپرست گسترش فولاد بااشاره به حمایت از تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما با تراکتور اتحاد داریم و از این تیم حمایت می کنیم وامیدوارم با سه گل برابر النصر برنده شود .

وی ادامه داد: مابیانیه داده ایم که همه هواداران گسترش فولاد امروز برای حمایت از تراکتور به یادگار امام بروند وحتی مسئولین باشگاه گسترش نیز با حضور در ورزشگاه از تراکتور حمایت کنند.

آذرنیا با اشاره به صعود ماشین سازی به لیگ برتر کشور گفت: من صمیمانه این حضور را به فوتبال دوستان تبریزی تبریک می گویم و با ماشین سا زی هم اتحاد داریم چراکه اتحاد سه تیم تراکتور، ماشین سازی وگسترش می تواند فوتبال آذربایجان را به همه ایران معرفی کند.
وی درپایان یادآورشد: امیدوارم که سه تیم خوب آذربایجانی بتوانند با موفقیت خود دل مردم را شادکنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار