آذرنیا: کرار فقط با نظر کادر فنی جذب می شود / هدف گسترش،کسب سهمیه آسیا است

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: کرار خاطره خوبی از فوتبال تبریز دارد ودر صورت رضایت کادرفنی به گسترش می آید.

آذرنیا: کرار فقط با نظر کادر فنی جذب می شود / هدف گسترش،کسب سهمیه آسیا استحسن آذرنیادر گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره عملکرد تیم فوتبال گسترش فولاد اظهار کرد:  گسترش فولاد هر سال قدرتمندتر می شود و به برنامه هایی که  مورد تاییدمالک و هیئت مدیره است،بیشتر نزدیک می شود. امیدوارم که این  ترقی وپیشرفت  ادامه دار باشد.

وی درادامه افزود: به طور کلی امسال سعی می شود گسترش به یکی از تیم های لیگ برتر تبدیل شود و این مهم تاکنون تحقق یافته است چراکه سعی می شود این تیم جایگاه خوب خود را از همین ابتدا بدست آورد.

آذرنیا با اشاره به هدف گذاری مسئولان گسترش گفت: هدف امسال مسئولان گسترش رسیدن به جایگاه شمشی لیگ است ولی در این راستا نیم نگاهی هم به رده های بالای جدول و کسب سهمیه داریم چراکه پتانسیل این مهم را در تیم می بینیم.

سرپرست گسترش فولاد تبریز ادامه داد: مدیریت خوب کمالوند و بازیکنان گسترش به هدف کسب سهمیه است و در این راستا تلاش می کنیم به هدف خود دست یابیم گرچه برنامه تعیین شده باشگاه کسب جایگاه ششمی لیگ شانزدهم است.

وی با اشاره به به خدمت گرفتن فرناندو دخسوس دروازه بان سابق استقلال خوزستان عنوان کرد: پس از پایان مسابقات لیگ طی برگزاری جلسه ایی با مدیر برنامه های دخسوس به توافقاتی دست یافتیم وقرارداد یک ساله با این بازیکن به امضاء رسیده است وشک نکنید دخسوس را با پیراهن گسترش در لیگ شانزدهم می بینید.

آذرنیا در خصوص جذب کرار تصریح کرد: تا کنون کمالوند لیست نهایی و خروجی و بازیکنان جذب شده را به تیم نداده است و وی به محض بازگشت از سفر واعلام فهرست جذب بازیکن درصورت درج نام کرار  وی به خدمت گرفته می شود.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد عنوان کرد: کرار بازیکن خوبی است و خاطرات خوبی از مردم و فوتبال تبریز دارد. درصورت صلاحدید کمالوند جذب می شود.

وی با پرداختن به اینکه قرار براین بود باشگاه گسترش فروخته و یا امتیازش واگذارشود تصریح کرد:  تمامی این مطالب مطرح شده شایعه ایی بیش نیست . هفته گذشته جلسه ایی مهم با حضور مالک ، اعضاء هیئت مدیره، شخص کمالوند و خطیبی تشکیل شد و دیدگاه هایی مبنی بر تحول باشگاه در لیگ شانزدهم مطرح شد. و به هیچ وجه صحبتی از واگذاری به میان نیامد واگر واگذار می کردیم چه لزومی داشت که به دنبال جذب بازیکن برویم.

آذرنیا در خصوص اینکه آیا زنوزی مالک باشگاه درصدد خرید تراکتورسازی است گفت: به نظرمن زنوزی انسان بزرگواری است و هرحرفی را هرجا مطرح نمی کند و در این مورد باید عنوان کنم شایعه بوده و واقعیت ندارد.

وی درپایان یادآورشد: امیدوارم تیم فوتبال گسترش فولاد با جذب بهترین های لیگ موفق ظاهر شده و به موفقیت وکسب سهمیه در لیگ شانزدهم دست یابد ودل هوادران تبریزی را شادکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار