ارومیه؛

تجلیل از قاری برتر سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

در مراسمی ازحاج حامد ولیزاده نفر اول سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در امامزاده غریب حسن (ع) ارومیه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ دراین مراسم حجت الاسلام امامی سخنران مراسم ضمن تبریک نیمه شعبان با اشاره به هدف خلقت ولیعصر (عج) گفت : فلسفه خلقت امام زمان و دیگر امامان یکی است و تفاوت خاصی ندارد . و همه آن بزرگواران برای رهبری و هدایت دینی مردم در جهت برترین خیر و سعادت دنیا و آخرت برگزیده شده اند که یکی از آنها برقراری عدالت در مناسبات انسانی است لکن بسیاری از انسانها مانع تحقق اهداف والای آنان بوده ،یا همیاری لازم در این زمینه را نداشته اند.

وی افزود : از طرف دیگر اراده الهی بر این تعلق گرفته است که مسیر عدالت و سعادت با آگاهی و اراده انسانها صورت پذیرد و در این زمینه از هیچ گونه هدایت و دستگیری انسانها فرو گذار نکرده است ، بنا براین یکى از عوامل مهم غیبت امام مهدى(عج) و طولانی شدن آن سستى و فتور مردم در یارى امام‏ علیه السلام است ؛ چنان که امامان پیشین از این ناحیه آسیب‏هاى فراوانى دیدند و مرارت‏ها کشیدند. نتیجه این معصیت و نافرمانى بزرگ مردم، کشته شدن و شهادت همه آنان و از دست دادن حکومت عدل آنان بوده است .بر این اساس علت غیبت امام مهدى(عج) بیشتر از ناحیه خود مردم بوده است .

وی درادامه ضمن اشاره به آیات قرآن و شان نزول آن از حاج حامد ولیزاده بعنوان یک الگوی برتر و تلاش وی در کسب رتبه اول مسابقات بین المللی قدردانی کرد .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام جوانبخت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اهداء لوح سپاس و جوایز از حاج حامد ولیزاده ، پدر و مادر ایشان تقدیر و قدر دانی کرد .

این مراسم که با عنوان محل انس با قرآن کریم در عصر نیمه شعبان در امامزاده غریب حسن (ع) ارومیه با حضور عاشقان اهل بیت (ع) برگزارشد تلاوت زیبای حاج حامد ولیزاده زینت بخش مراسم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.