سیستان وبلوچستان

سربازان گمنام افرادی دیندار و انقلابی هستند

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: سربازان گمنام افرادی مخلص، دیندار و انقلابی هستند و امنیت و آرامش کشورمان مرهون رشادتها و هوشیاری آنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زاهدان،مولوی عبدالصمد کریم زایی گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی با حسن تدبیر و مدیریت جوانان بسیار خوب در وزارت اطلاعات تحقق یافته است.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون تحقیق و بررسی هیچ گونه اقدامی انجام نمی دهند وقتی که تخلف فردی 100 درصد برای آنان مشخص شد وارد عمل شده و در درجه نخست سعی می کنند با تذکر طرف را آگاه سازند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: سربازان گمنام تلاش های زیادی برای بازگشت افرادی که گول و فریب بیگانگان را خوردند و برعلیه کشور سلاح در دست گرفته اند انجام می دهند تا توبه کرده و به آغوش کشور و خانواده خودشان بازگردند.

مولوی کریم زایی ادامه داد: برخی از نادمان از این فرصت استفاده کرده و به راحتی به زندگی خود در کشور ادامه می دهند.

وی گفت: بدون امنیت، سرمایه گذاری صورت نمی گیرد زیرا سرمایه دار احساس امنیت نمی کند بنابر این رونق اقتصادی در جامعه با امنیت پایدار تحقق می یابد که باید مردم در این زمینه با سربازان گمنام همکاری کنند.

وی نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) را در ایجاد وحدت و پیشگیری از هر گونه افراط و تفریط در ایرانشهر مهم دانست و اظهار داشت: آرامش امروز ما به فضل خداوند و هوشیاری سربازان گمنام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار