سیستان وبلوچستان

جمهوری اسلامی پرچم‌دار اسلام ناب است

جانشین قرارگاه جنوب شرق قدس گفت: امروز جوانان ما در سوریه عراق و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی می‌جنگند و این بواسطه این است که جمهوری اسلامی مدافع و پرچم‌دار اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان، سردار امان الله گشتاسبی در مراسم چهلمین روز شهادت شهیدان مدافع اسلام ناب محمدی(ص)،‌شهیدان حسین‌علی کیانی و عقیل شیبک افزود: برخود لازم می‌دانم به نمایندگی از سبز پوشان این خطه دلاور از محضر همه بزرگان، علما، سران طوایف و مردم انقلابی و خانواده معظم شهیدان بویژه خانواده‌های شهیدان عقیل شیبک و حسینعلی کیانی برای حضور در مجلس شهیدان که مایه افتخار، عزت و سربلندی کشور هستند تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: خدا را شاکرم که امروز بعد از دوران 8 ساله دفاع مقدس و حضور حماسی رزمندگان لشکر ثارالله و بویژه پرچم‌دار شهیدان شهید میرحسینی نیز شاهد حماسه آفرینی‌های جوانان این استان، بسیجیان، سپاهیان و رزمندگان این استان در تیپ 110 سلمان فارسی هستیم.

سردارگشتاسبی ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس رزمندگان تیپ 110 سلمان فارسی در مقابل همه حوادث و معادلات و جریانات دشمن که به منظور برهم زدن امنیت در این خطه به وقوع پیوست حماسه آفریدند و امروز ما از یک امنیت خوب و پایدار در این منطقه بهره‌مند هستیم.

وی ادامه داد: امروز اگر رزمندگان می‌توانند در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی بجنگند و از این نظام الهی و دین خود دفاع کنند بواسطه تلاش‌های ارزشمند رزمندگان این استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار