شهرکرد؛

بررسی وضعیت دانشگاه شهرکرد با حضور معاون وزير علوم، تحقيقات و فناوری

در نشست معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزير علوم، تحقيقات و فناوری با هيأت رئيسه و مسئولان دانشگاه شهرکرد، وضعيت این دانشگاه در دو سال گذشته را مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دكتر محمدحسين اميد معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزير علوم، تحقيقات و فناوری و قائم مقام كميته خيرين و واقفين آموزش عالی، که برای شرکت در افتتاحیه کنگره بين المللی فارماکولوژی و علوم دارويی دامپزشکی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، صبح امروز در نشست با هيأت رئيسه و مسئولان دانشگاه شهرکرد، وضعيت این دانشگاه در 2 سال گذشته را مورد بررسی و ارزيابی قرار داد.

در این نشست همچنین برنامه های پیش رو و طرح های توسعه زیرساختها و امور پژوهشی و آموزشی دانشگاه شهرکرد مورد بررسی قرار گرفت.

افزایش و تخصيص كامل اعتبارات مصوب و ساماندهی امور استخدامی کارکنان دانشگاه شهرکرد، از مهمترين خواسته های مطرح شده مسئولین این دانشگاه، در نشست با معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزير علوم، تحقيقات و فناوری بود.

گفتنی است: «سومين کنگره بين المللی فارماکولوژی و علوم دارويی دامپزشکی» با حضور جمعی از مسئولين كشوری و استانی و مدعوين بين‌المللی، در تالار شهید آوينی دانشگاه شهرکرد آغاز شد و به مدت 3 روز ادامه دارد.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر 2 جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.