شهرکرد؛

تشکیل انجمن علمی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی کشور

انجمن علمی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی کشور تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ انجمن علمی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی کشور، همزمان با دومین روز از برگزاری سومين کنگره بين المللی فارماکولوژی و علوم دارويی دامپزشکی در شهرکرد، تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

دبیر سومين کنگره بين المللی فارماکولوژی و علوم دارويی دامپزشکی گفت: طی نشستی در حاشیه برگزاری این کنگره، مصوب شد تا انجمن علمی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی کشور، فعالیت خود را با انتخاب اعضای هیأت مؤسس آغاز کند.

سعید حبیبیان افزود: در این راستا سه نفر از استادان دانشگاه شهرکرد، دو نفر از استادان دانشگاه تهران و استادانی از دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه فردوسی مشهد، شیراز و دانشگاه های دیگر کشور به عنوان اعضای هیأت موسس این انجمن معرفی شدند.

توجه به علوم دارویی و توسعه تحقیق و پژوهش با نگاه بومی برای بهره گیری از طب سنتی و توانمندی های حوزه صنعت داروسازی کشور، از مهمترین اهداف راه اندازی این انجمن اعلام شده است. 

ظرفیت بالای چهارمحال و بختیاری در صنعت گیاهان دارویی و اساتید و محققان برجسته دانشگاه شهرکرد، دلیل طرح پیشنهاد فعال سازی دبیرخانه این انجمن در شهرکرد می باشد.

گفتنی است: «سومين کنگره بين المللی فارماکولوژی و علوم دارويی دامپزشکی» با حضور جمعی از مسئولين كشوری و استانی و مدعوين بين‌المللی، از روز گذشته 5 خرداد در تالار شهید آوينی دانشگاه شهرکرد آغاز شد و به مدت 3 روز ادامه دارد.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر 2 جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار