اهواز؛

ساخت مركز تلفن سيار عملياتي در شركت بهره برداري نفت و گاز مارون

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مارون از طراحی و ساخت يک مركز تلفن سيار عملياتي در شركت بهره برداري نفت و گاز مارون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگير پورهنگ با بيان اينکه اين مرکز تلفن توسط کارشناسان اين شرکت طراحي و ساخته شده است گفت: ساخت و طراحي اين مرکز در راستاي  تحقق اقتصاد مقاومتي با اقدام و عمل كاملا تخصصي و پيشرفته انجام شده است .

وی افزود: اين مركز تلفن سيار با اهداف استفاده در شرايط عملياتي و آموزش به صورت كاملا واقعي طراحي و ساخته شده است و قابليت واگذاري خطوط تلفن آنالوگ، ديجيتال، IP و دكت را داشته و مي‌تواند در هر نقطه مورد نياز در زمان بسيار کوتاهي راه اندازي و به مشترکين سرويس دهي کند.

پورهنگ با اشاره به اينكه اين مركز براي اولين بار در سطح مناطق نفتخيز جنوب توسط شركت بهره برداري نفت و گاز مارون ساخته شده است اظهار داشت: نكته جالب اين است كه ما با استفاده از تجهيزات يدكي و بدون استفاده مراكز تلفن شركت و با صرف هزينه اي معادل 100 ميليون ريال اين مركز را ساخته ايم، حال اينكه ارزش آن معادل 5 ميليارد ريال است و با صرف 300 ميليون ريال ديگر براحتي مي توانيم نمونه ديگري با تمام قابليت ها و کارايي مشابه را نيز بسازيم.

مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مارون از برگزاري دوره آموزشي مديريت و نگهداري مراکز تلفن تحت عنوان ADMIN2 در اين شركت و با استفاده از اين مركز تلفن خبر داد وخروجي استفاده از يك مركز تلفن واقعي را در آموزش كاركنان شركت بسيار مثبت و كاربردي ارزيابي کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.