آبادان؛

استقبال از نمایشگاه صنایع دستی منطقه آزاد اروند

از نمایشگاه صنایع دستی منطقه آزاد اروند در تهران استقبال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نمایشگاه مذکور به مناسبت هفته فرهنگی مقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس از چهارم خرداد ماه جاری برپا و یه مدت یک هفته برپا شده است.

سید مرتضی نعمت زاده افزود: نمایشگاه یاد شده شامل بخشهای صنایع دستی، دفاع مقدس و فضاهای بومی و محلی است که در بخش صنایع دستی در ۴۰ غرفه کارهای دستی و محصولات تولیدی بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار شهرهای آبادان و خرمشهر به نمایشگاه گذاشته شده است.

وی گفت: در بخش دفاع مقدس نیز دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت مناسبی در قالب بازسازی فضای دوران قبل، حین و پس از جنگ و تصاویر شهدا در قاب تصویر و بخش کودکان، نوجوانان و جوانان در آن دوران به عرض دید عموم گذاشته شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در بخش فضاهای بومی و محلی نسبت به ساخت مضیف و برپایی سیاه چادر همراه با پذیرایی سنتی و محلی از مراجعان با قهوه، چای و خرما اقدام کرده ایم.

نعمت زاده از برپایی همایشهای مختلف به عنوان یکی از بخشهای جنبی این نمایشگاه نام برد وگفت: همایشهای مختلفی با محوریت سرداران و فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و مدافعان حرم و بانوان و جوانان در مدت زمان برپایی نمایشگاه برگزار شده و ادامه دارد.

وی افزود: در صورت همراهی و همکاری شهرداری تهران یک مضیف در قالب نمادی بومی و محلی منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) به طور دائمی در محل باغ موزه دفاع مقدس برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.