امنیت کشور از برکت خون شهیدان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مشاور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آرامش ، امنیت و عزت کشور از برکت خون شهیدان و استقامت خانواده های شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگان و جانبازان بوجود آمده است.

سرتیپ دوم پاسدار سیف الله بختیاروند افزود:حماسه غرورآفرین آزادی خرمشهر در عملیات بیت المقدس با فداکاری بهترین فرزندان ایران اسلامی به پیروزی رسید.

وی گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان اسلام از صدام بعثی حمایت های مالی ،تسلیحاتی ،اطلاعاتی و حتی سیاسی داشتند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند ولی ملت ایران به ندای امام (ره) لبیک گفته و با امکانات کم در مقابل دشمن بعثی و آمریکای جنایتکار ایستادند و پیروز شدند .

مشاور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اکنون بر علیه گروه تروریستی داعش و استکبار جهان آمریکا جبهه مقاومت در سوریه ،عراق ،لبنان و یمن است.

بختیاروند با اشاره به پیشرفت جوانان در تمام زمینه های کشور گفت: جوانان ایران در تمام زمینه های علمی، فناوری و فرهنگی پیشرفت هایی دارند که با الگو برداری از راه و روش شهدا این پیشرفت ها چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، شهدا ، آرامش ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.