واسعی: کاظمی یک مربی استثنایی است

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: کاظمی دراین فصل سخت توانست تیم را در لیگ برتر نگه دارد کاری که فقط مربیان با تجربه تنها قادر به انجام آنها هستند.

سعید واسعی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره تیم سیاه جامگان اظهارکرد: سال سختی برای مجموعه تیم سیاه جامگان بود، هدف باشگاه در اولین سال ورود به لیگ برتر ماندگاری بود که خدا را شکر به این هدف مهم  دست پیدا کردیم و بار دیگر شایستگی های خودمان را در لیگ به اثبات رساندیم.
 
وی افزود: کاظمی هر روز با انگیزه بسیار زیاد سر تمرینات حاضر می شدند و آنقدر اعتماد به نفس داشتند که تمام بازیکنان تیم از این کارشان سردرگم شده بودند. خدا واقعا به دل او نگاه کرد و وی دوباره یکی از کارهای سخت و معروفش را انجام داد باردیگر ثابت کردند که جزو بهترین مربیان ایران هستند. از اینکه شاگرد چنین مربی کار بلدی هستم به خودم افتخار می کنم.
 
واسعی در پایان ِیادآورشد: از عملکرد خودم در لیگ پانزدهم آنچنان که باید رضایت ندارم،متاسفانه با گذشت نزدیک به سه هفته از اتمام لیگ برتر مسئولان تیم سیاه جامگان تنها ده درصد از مبلغ قرارداد من را بطور کامل پرداخت کرده اند. درباره لیگ شانزدهم هم طی نشستی که در چند روز آینده با محمدرضا عباسی مدیرعامل تیم برگزار خواهم کرد تکلیفم مشخص خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار