والیبال انتخابی المپیک – ژاپن

فرانسه 3 – چین یک / پیروزی خروس‌ها در دیدار با حریف آسیایی

تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار با تیم ملی چین به پیروزی 3 بر یک دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک، دو تیم ملی چین و فرانسه به مصاف هم رفتند که در نهایت فرانسوی‌ها موفق شدند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم ملی والیبال فرانسه در این دیدار که دومین مسابقه روز نخست مسابقات انتخابی المپیک محسوب می‌شد، در ست‌های اول، سوم و چهارم موفق شد با نتایج 25 بر 13، 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دهد. تیم ملی چین هم تنها در ست دوم توانست با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی دست پیدا کردند.

آنتونیو روزیگر پشت خط زن تیم ملی فرانسه با کسب 22 امتیاز برای تیمش امتیاز آورنرین بازیکن میدان لقب گرفت و چنگ ژوانگ با 15 امتیازی که برای تیم چین بدست آورد بهترین امتیازآور این تیم شد.

تیم ملی والیبال فرانسه فردا در دومین دیدار خود باید به مصاف لهستان برود. ملی‌پوشان والیبال چین هم در دومین دیدار خود فردا به مصاف میزبان این رقابت‌ها یعنی تیم ملی ژاپن خواهد رفت.

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک از امروز (هشتم خرداد) آغاز شده است و تا شانزدهم خرداد ادامه خواهد داشت. در پایان این مسابقات سه تیم نخست گروه به همراه بهترین تیم آسیایی راهی المپیک 2016 ریو خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار