اردبیل؛

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای کسب مقام قهرمانی جهان تلاش می کنند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: تیم ملی کشتی نوجوانان کشور ا برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی تمرینات و اردوهای منظمی را پشت سر می گذارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد محمدعلیپور افزود: در حال‌حاضر تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به صورت منسجم و منظم زیرنظر اشکانی مربی اردبیلی تیم ملی برگزار می‌شود و کشتی‌گیران نوجوان کشور خود را برای انتخاب شدن در مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌سازند.

وی با بیان اینکه مرحله آخر انتخابیه تیم ملی کشتی نوجوانان فرنگی امروز به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در این اردو 4 کشتی‌گیر فرنگی اردبیل نیز شانس انتخاب شدن در این سری از مسابقات آسیایی را دارند و امیدواریم در آینده شاهد درخشش کشتی‌گیران اردبیلی در میادین ملی و بین‌المللی باشیم چرا که استان اردبیل خاستگاه اصلی رشد و توسعه ورزش پهلوانی کشتی است.

مربی اردبیلی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: اردو و تمرینات تیم ملی نوجوانان برای حضور درمسابقات آسیایی و جهانی از مدت‌ها قبل آغاز شده است و هم‌اکنون در مرحه آخر انتخابیه مسابقات آسیایی و جهانی قرار داریم و کشتی‌گیران فرنگی از آمادگی خوبی در این زمینه برخوردارند که در این راستا نمی توان از تلاش های بی‌وقفه کادرفنی، مربیان و در اصل خود کشتی‌گیران چشم‌پوشی کرد.

محمدعلیپور در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کسب قهرمانی در مسابقات جهانی است که کادرفنی تیم ملی تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار گرفته‌اند و امیدواریم امسال تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان قهرمان جهان شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.