اهواز؛

تجلیل از مدال آوران ایذه ای

طی مراسمی از ورزشکاران مدال آور ایذه در رشته های کشتی فرنگی و اواسپرت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جشن تجلیل از 3 کشتی‌گیر و 6 رزمی‌کار رشته اواسپرت ایذه‌ای که در قالب تیم های ملی موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا شدند،با حضور معاون فرماندار، جانشین فرمانده انتظامی،رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در تالار سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در این برنامه با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران این شهرستان در هفته‌های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه سال 95 نیز به مانند سال گذشته با افتخارآفرینی توسط ورزشکاران شهرستان آغاز شد.

هوشنگ حاتمی با اشاره به انجام این مراسم تجلیل افزود:این ویژه برنامه به پاس قدردانی از زحمات ورزشکاران ایذه‌ای در مسابقات جام جهانی و آسیایی است که طی آن 3 کشتی‌گیر فرنگی‌کار این شهرستان در قالب تیم ملی موفق به قهرمانی جهان و 6 ورزشکار رزمی ایذه‌ای نیز در مسابقات آسیایی بانوان و آقایان موفق به کسب مدال‌های گوناگون شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه اضافه کرد: امیدواریم که ادارات شهرستان با نگاه ویژه خود گامی مثبت در انجام برنامه‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران بردارند.

حاتمی با بیان اینکه ورزشکاران این شهرستان با کمترین داشته‌ها و منابع مالی بزرگ‌ترین افتخارات را کسب کرده‌اند خاطرنشان کرد: ورزشکاران شهرستان در دو ماه اخیر درخشش بسیار خوبی در مسابقات مختلف داشته‌اند که طی آن 2 مدال نقره و 2 برنز، 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در «او اسپورت» و کسب مقام قهرمانی جهان توسط کشتی‌گیران این شهرستان در جام جهانی از مهم‌ترین مقام‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.