اهواز؛

ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 40 منطقه آموزشی آموزش و پرورش خوزستان تشکیل شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 40 منطقه آموزشی آموزش و پرورش این استان تشکیل شده تا برنامه های این آیین در بهترین حالت برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد تقی زاده شنبه  بیان کرد:این اداره کل 10 برنامه عمده به مناسبت بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در خوزستان برگزار می کند.

وی گفت: یکی از مهم ترین اهداف ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، تجلیل از مقام آن امام و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در فضای مجازی نیز تشکیل شده تا با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی اندیشه های رهبر کبیر انقلاب را به دانش آموزان معرفی کند.

تقی زاده عنوان کرد: از جمله برنامه هایی که برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در آموزش و پرورش در نظر گرفته شده که از جمله آن اعزام فرهنگیان به مرقد معظم له، برگزاری محافل شعر با عنوان ' غروب آفتاب'، همایش تبیین سیره و اندیشه های ایشان، برگزاری آیین عزاداری، و حضور فرهنگیان در نماز جمعه 14 خرداد است.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار