ورزشکاران هلمند در یک مسابقه دَوِش خواهان صلح شدند

بيشتر از سد جوان، در ولسوالی ناوه ولايت هلمند، ديروز (8 جوزا) با راه‌اندازی مسابقه دوش پيام‌های صلح را برای روستانشينان اين ولايت دادند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،آنان میگویند که شهروندان کشور از جنگ خسته شدهاند و میخواهند که صلح همیشهگی در کشور تأمین گردد.


جاوید احمدی، یکی از ورزشکاران هلمند میگوید: «ما در این دوش خود پیامهای صلح را به روستانشینان میرسانیم و میخواهیم که روستانشینان را درباره صلح آگاه بسیازیم و نیز میخواهیم که ناامنیها در کشور پایان یابد.»


سید گل، باشندة دیگرهلمند میگوید: «ما پیامهای زیادی دربارة صلح داریم و میخواهیم که صلح را در هر گوشة هلمند تأمین کنیم و ما با دوش خود به جنگ نه میگویمو صلح میخواهیم. از شهروندان کشور میخواهیم تا برای تأمین صلح در کشور از هیچ نوع کوشش دریغ نورزند.»


در همین حال، ولسوال ناوه ولایت هلمند میکوشد تا صلح را در این ولسوالی بیشتر تأمین کنند تا جوانان بتوانند به کار و زندهگی روزمرة شان رسیدهگی کنند.


اکا محمد تکره، ولسوال ناوه ولایت هلمند میگوید: «ما از این کار جوانان و ورزشکاران هلمند ستایش میکنم و ما در این راستا این جوانان را کمک میکنیم تا صلح همیشهگی در کشور تأمین گردد.»


این جوانان و ورزشکاران میگویند که مردم از جنگ خسته شدهاند و میخواهند که صلح در کشور تأمین گردد.


شرکتکنندهگان این گردهمایی از شهروندان کشور میخواهند تا برای رسیدن به آرزوی دیرینة شان یعنی صلح از هیچ نوع کوشش دریغ نورزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار