سیستان وبلوچستان

توسعه گردشگری، اولویت طرح توسعه سواحل مکران

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: بدون شک توسعه سواحل مکران، باعث افزایش ظرفیت های گردشگری دریایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان؛کامبیز مشتاق گوهری افزود: موضوع گردشگری دریایی مبحثی است که برای رونق آن ارگان های مختلفی دخالت دارند و توسعه آن از عهده از یک ارگان مشخص خارج است.

وی بر ضرورت همکاری های فرابخشی در این راستا تاکید کرد و گفت: هم اکنون نیز به منظور رونق گردشگری دریایی در نوار ساحلی استان سیستان و بلوچستان، شاهد همکاری مشترک از سوی اداره بنادر و دریانوردی است، سازمان منطقه آزاد چابهار و اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این مشارکت چند جانبه، نوید بخش آینده ای روشن از گردشگری دریایی در نوار ساحلی دریای عمان است.

وی تاکید کرد: ساخت کلوپ های دریایی ویژه ورزش های آبی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت می تواند باعث رونق چند برابری توریسم در نوار ساحلی دریای عمان شود.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گفت پیگیری و حمایت از ساخت این پلاژه ها که نخستین پلاژهای استان سیستان و بلوچستان محسوب می شوند از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار