اراک؛

ضرورت ساماندهی حاشیه نشینی در شهر های بزرگ

در کارگروه ارتقای وضعیت امور اجتماعی و فرهنگی و سلامت بر ساماندهی حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ و صنعتی تاکید شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری درکارگروه ارتقا وضعیت امور اجتماعی و فرهنگی و سلامت استان با بیان اینکه آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین زیادشده است واین آسیب ها باید ساماندهی شود گفت: تشکیل مراکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط شهرداری در این مناطق یکی از اقدامات مهم در زمینه ارتقا فرهنگ اجتماعی است و سبب ایجاد مناطقی سالم و بدون معضلات اجتماعی می شود.
فتح آبادی افزود : تشکیل کار گروه های فرهنگی و اجتماعی در حاشیه شهرها امری ضروریست وبه سبب تاثیر گذاری که در پاکسازی ناهنجاری های موجود در سطح جامعه دارند بسیار حائز اهمیت است .
وی گفت : پایداری مراکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این مناطق به همکاری دستگاه های اجرایی بستگی دارد و از تمام دستگاه های مربوطه خواستاریم که در راستای ایجاد تحول عظیم در این مناطق همکاری لازم را داشته باشند.
با افزایش جمعیت در شهر های بزرگ و صنعتی و نیاز به تامین مایحتاج عمومی ، و مهاجرت نیرو های کار به این شهرها ، حاشیه نشینی در سال های اخیز به ویژ در کلان شهر اراک گسترش یافته است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، امور ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.