اهواز؛

شادگان برگزار کننده آیین 14 و 15 خرداد

معاون فرماندار شادگان اعلام کرد: امسال آیین 14 و 15 خرداد در شهر و روستاهای این شهرستان باشکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت‌الله آلبوغبیش با تأکید بر ضرورت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: برگزاری سالانه بزرگداشت امام راحل در دل مردم شهر و روستای شادگان استقرار یافته و نهادینه و سرشته شده است.

وی از اجرای برنامه و مراسم بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب در سطح روستاهای تابعه، علاوه بر شهرها خبر داد و بیان کرد: این مراسم به طور خودجوش و مردمی توسط آحاد جامعه، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برگزار می‌شود و ستاد ارتحال شهرستان، صرفا موضوع، هماهنگی، اجرای برنامه‌های متمرکز و اعزام کاروان زائران حضرت امام(ره) را به‌عهده دارد.

آلبوغبیش اظهار داشت: در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) علاوه بر برنامه‌ریزی‌های لازم برای بزرگداشت این بزرگ مرد تاریخ، موضوع 15 خرداد سالروز قیام خونین خرداد سال 42 که نقطه عطف تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران است نیز مطرح و عنوان شد، این روز آغاز نهضت مقدس اسلامی و روز قیامت مردم جان بر کفی بود که برای اعتلای پرچم اسلام، علیه نظام رژیم ستمشاهی شوریدند و در نهایت حکومت جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام امت را به‌وجود آوردند.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: روز 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد سال 42 هر دو از رخدادهای مهم و اساسی تاریخ انقلاب اسلامی است که تا ابد فراموش نخواهند شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.