اهواز؛

16 خرداد؛ برگزاری دومین جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر سازمان آب و برق خوزستان

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق استان خوزستان از برگزاری دومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر سازمان آب و برق استان و شرکت‌های تابعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا علیجانی اظهار کرد: این جشنواره 16 خردادماه 95 برگزار می‌شود که در راستای ارتقاء توانمندی‌ها و استاندارها در روابط عمومی‌های سازمان و در نتیجه مجموعه کل سازمان آب و برق استان صورت می‌پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه ارتقا هر سازمان وابسته به روزآمدی و فعال بودن بخش روابط عمومی است، بیان داشت: سازمان آب و برق خوزستان دارای ارتباطات برون‌سازمانی بسیار گسترده‌ای است، لذا با تلاش و پیگیری و استفاده از مشاور موفق به استقرار روش‌های نوین و استاندارد بین‌المللی در روابط عمومی خوزستان شدیم.

علیجانی افزود: به منظور اخذ سیستم‌های مدیریت کیفیت و رضایت مشتری در روابط عمومی ابتدا می‌بایست فعالیت‌های روابط عمومی را بر فرم‌های این گواهینامه‌ها انطباق‌پذیر می‌کردیم و این اقدام برای اولین در سطح کشور و در استان خوزستان صورت گرفته است و گواهی آن در جشنواره  به سازمان داده خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق استان خوزستان در پایان از حضور مسؤولان کشوری از وزارت کشور و مشاور وزیر نیرو در جشنواره یاد شده خبر داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار