انعقاد قرارداد 40 میلیارد ریالی در بندر شهید بهشتی چابهار

مدیرکل اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: قرارداد احداث پایانه مخازن فرآورده‎های نفتی با سرمایه‎گذاری 40 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در بندر شهید بهشتی امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان;سیاوش رضوانی اظهار کرد: این میزان سرمایه‎گذاری بین شرکت بهبود صنعت بیرجند و اداره‎کل بنادر و دریانوردی با سرمایه‎گذاری 40 میلیارد ریال در یک هکتار زمین با ظرفیت سالانه 50 هزار تن به مدت 15 سال به صورت بی او تی (BOT) امضاء شد.

مدیرکل اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پایانه مخازن فرآورده‎های نفتی قرار است در مدت یک سال احداث شود، گفت: خوشبختانه با توجه به نزدیکی بهره‎برداری فاز نخست طرح توسعه دوران شکوفایی بندر چابهار در حال نمایان شدن است و شرایط امروز منطقه دیگر شبیه سال‌های قبل نیست زیرا سرمایه‎گذاران به این بندر سرازیر شده‌اند.

این مسؤول ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی به تبع اداره‎کل بنادر و دریانوردی با پیروی از اهداف تعیین شده اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری علاوه بر فراهم آوردن بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران بخش‎های خصوصی توانمند در ایجاد سرمایه، رشد اقتصادی منطقه پایدار را در دستور کار خود قرارداده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار