ضمن عذرخواهی از میلیاردر جنجالی آمریکایی؛

مارکو روبیو: از نامزدی ترامپ حمایت می‌کنم

رقیب سابق نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از رفتار انتخاباتی خود در گذشته عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، سناتور «مارکو روبیو» - نامزد سابق حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا - با عذرخواهی از انتقادات گذشته خود درباره دونالد ترامپ – نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان – حمایت کامل خود را از رقیب انتخاباتی سابق خود اعلام کرد. وی حتی تاکید کرد در نشست مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه در ماه ژوئیه که قرار است نامزد نهایی این حزب در آن معرفی شود، به نفع ترامپ سخنرانی خواهد کرد.

سناتور ایالت فلوریدا در توجیه علت تغییر مواضع قبلی خود نسبت به ترامپ اظهار داشت: حمایت از ترامپ به رغم انتقاداتی که در گذشته بر او وارد بود، اکنون تنها راه برای جلوگیری از پیروز شدن هیلاری کلینتون – نامزد پیشتاز دموکراتها – در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر است.

روبیو در گفتگو با سی‌ان‌ان اضافه کرد: با وجود اختلافاتی که میان من و ترامپ وجود دارد، رئیس جمهور شدن او برای من بهتر از کلینتون است.

ترامپ و روبیو در روند رقابت‌های انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه انتقادات تندی را متوجه یکدیگر کردند. ترامپ بارها مارکو روبیو را در سخنرانی‌های انتخاباتی خود «مارکو کوچولو» خطاب کرد و روبیو نیز بارها اعلام کرد که از نظر او، ترامپ شایسته حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیست. 

روبیو پس از شکست از ترامپ و کناره‌گیری از رقابتهای داخلی حزب جمهوری‌خواه نیز عنوان کرد که از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 حمایت نخواهد کرد. با این حال، وی اکنون با عذرخواهی از ترامپ، خود را در صف حامیان او قرار داده است.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار