اردبیل؛

راه اندازی سازمانهای مردم‌نهاد فرهنگی و ورزشی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با هدف افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تا کنون بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد در اردبیل فعال و ساماندهی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج در جلسه هیئت‌های ورزشی شهرستان کوثر اظهار داشت: با هدف افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تا کنون بیش از 30 سازمان مردم نهاد در حوزه فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان در استان اردبیل راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر از تشکیل این سازمان‌های مردمی فعالیت‌های آنها ساماندهی شده است تا از این طریق بتوانیم فعالیت‌های مناسب و مطلوبی را در حوزه‌های تعیین شده توسط این سمن‌ها شاهد باشیم.

بهتاج با اشاره به نقش و تاثیر فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در توسعه ورزش استان تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد یاریگر اداره کل ورزش و جوانان در رسیدن به اهداف مورد نظر به ویژه در حوزه شکوفایی استعدادهای ورزشی به شمار می‌روند و می‌توان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این سازمان در این راستا بهره برد.

بهتاج با تاکید بر توسعه فعالیت‌های ورزشی در سطح استان اردبیل گفت: باید تلاش کنیم تا با توسعه این فعالیت‌ها حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی در استان تقویت شود تا با این امر بتوانیم بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.