لرستان؛

فعالان قرآنی پابه‌پای سایر علوم علوم قرآنی را گسترش دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که قرآن از آنجاکه کلام وحی است متشکل از تمام علوم است و ما موظف هستیم در این رابطه قدم برداریم، گفت: عصر کنونی عصر دانش و علم است و قاریان و حافظان نیز بایستی پا به‌پای سایر علوم، علوم قرآنی را نیز گسترش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حمیدرضا حنان شامگاه دوشنبه، دهم خردادماه در  گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان قرآنی  لرستان که در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: قاریان، حافظان و کسانی‌که در راستای قرآن قدم برمی‌دارند حتماً نیاز است که توجه ویژه‌ای به علوم قرآنی و دانش قرآنی داشته باشند.
وی افزود: در عصری که به نام عصر دانش نام‌گذاری شده ما نیز باید بتوانیم پا به‌پای سایر علوم، علوم قرآنی را نیز به‌نحو احسن پیش ببریم ولی اگر صرفاً به قرائت و صوت و لحن بپردازیم از عصر دانش جا می‌مانیم و عصری که ازنظر علمی به‌سرعت بالایی نیاز دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بابیان این‌که توجه ویژه‌ای به شناخت و مبانی قرآنی باید داشته باشیم، بیان کرد: قرآن از آنجاکه کلام وحی است متشکل از تمام علوم است ما موظف هستیم در این رابطه قدم برداریم.
وی گفت: عصر دانش و علم است و قاری و حافظ بایستی پا به‌پای سایر علوم، علوم قرآنی را نیز گسترش دهد و چون قرآن نیز مشتمل بر همه علوم است، رسیدن به همه علوم به پاک‌سازی و خودسازی درونی نیاز دارد.
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار