قم؛

آغاز طرح جدید بخشودگی جرائم از 12 خرداد

طرح بخشودگی جرایم راهنمایی و رانندگی از روز چهارشنبه 12 خرداد ماه آغاز و تا پایان آذر ماه 95 ادامه خواهد داشت ، لذا کلیه متقاضیان میتوانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سرهنگ پور بافرانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در صورت پرداخت تسويه‌حساب قبوض جريمه‌های رانندگي توسط مالکان خودرو تا پایان آذرماه ۹۵ جريمه ديرکرد ناشی از عدم پرداخت تا پایان سال ۹۴ بخشیده می‌شود که این طرح  از روز چهارشنبه 1395/03/12 اجرایی خواهد شد .

سرهنگ پور بافرانی افزود : با توجه به برگزاری مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای 14 الی 15 خردادماه و همزمانی با تعطیلات پایان هفته به دلیل افزایش ایمنی و تسهیل در آمد و شد، از روز پنجشنبه سیزدهم تا روز جمعه چهاردهم خردادماه، محدودیت های ترافیکی اعمال می شود
وی گفت :با توجه به ممنوعیت تردد اتوبوس‌های برون شهری در سطح معابر شهری ،کلیه این خودروها  به پارک سوار شمالی هدایت می شوند.
رئیس پلیس استان قم با تاکید بر لزوم آموزش استفاده صحیح از موتورسیکلت به موتورسیکلت سواران گفت: با توجه به اینکه 50 درصد تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران است و قدرت مانور موتورسیکلت ها با توجه به ترافیک و طرح ترافیک موجب شده است تا استفاده از این وسیله نقلیه بیشتر شود .
وی در پایان خواستار همکاری بین مردم و پلیس شد و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ شهروندی را راهکار کاهش تصادفات و تلفات انسانی برشمرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار