کرمانشاه؛

اعزام 440 دانش آموزان ، دانشجو و طلبه به بارگاه علی بن موسی الرضا(ع)

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اعزام ۴۴۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه منتخب تحت حمایت کمیته امداد استان به بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) در تابستان سالجاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کامیار جمشیدی با بیان اینکه اردوهای با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با سبک و سیره ائمه گفت:طی مرداد وشهریور ماه امسال ۱۲۰ دانشجو و طلبه پسر، ۲۰۰ دانشجو و طلبه دختر و ۱۲۰ دانش آموز پسر مقطع متوسطه اول در قالب کاروان های متعدد به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه هزینه اعزام دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت به مشهد الرضا(ع) از محل کمک های خیرین نیک اندیش و اعتبارات دولتی تامین خواهد شد افزود: پیش بینی شده است در راستای اعزام این دانش آموزان و دانشجویان مددجو بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شود.

وی اظهار کرد: در تمامی این اردو ها مربیان متعهد، مجرب و ارزشی این دانش آموز و دانشجویان مددجو را همراهی خواهند کرد.در سال گذشته ۸۷۳ مددجو به مشهد مقدس اعزام و از برنامه های فرهنگی برگزار شده در این اردوها بهره مند شدند.

در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۱۰ هزار و ۱۷۲ دانش آموز در استان از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار می شوند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.