همراه با روح‌الله/88

شهیدی که از امام(ره) آرزوی شهادت کرد

شهید ابوالفضل پیرزاده از شهدای اردبیلی است که در خاطراتش اعلام کرده با گوش و جان از امام خود آرزوی شهادت کرد تا خلعت شهادت را خداوند نصیبش کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید ابوالفضل پیرزاده در خاطرات خود اعلام کرد یک‌بار که با امام خمینی راحل ملاقاتی داشتیم برای دیدار غسل زیارت کردم و جزو اولین افرادی بودم که به محل زیارت امام رسیدم.

وقتی دوستان طلاب به محضر امام می‌رسیدند و جا تنگ می‌شد مدام جلوتر می‌رفتیم تا اینکه پایم به زانوی امام راحل رسید امام اصلا در عالم دیگری بود و انگار در این دنیا نبود و همواره بالا را نگاه می‌کرد.

همین طور که نشسته بودم دست‌هایم را جلو بردم و زانوی امام را مسح کرده و به صورتم کشیدم و سه بار صلوات فرستادم.

امام لبخندی زدند و مرا نگاه کردند و گفتم آقا دعا کنید که من شهید بشوم من آرزوی شهادت دارم و امام هم برایم آرزوی شهادت کردند.

بنابراین گزارش، ابوالفضل پیرزاده از شهدای سرافراز استان اردبیل است که در محله نواب صفوی و در سال 1334 به دنیا آمد و بعد از گذراندن تحصیلات در سن و سال کم به کمک خانواده‌اش آمد تا در تامین معاش خانواده‌ها به آنها کمک کند به طوری که در شهرداری مشغول کار شد و در دوران جوانی در جلسات قرآن آیت‌الله مروج شرکت کرد.

علاقه زیادی به حوزه و روحانی شدن داشت و به همین خاطر سال 53 وارد حوزه علمیه قم شد و در شمار مبارزان با رژیم طاغوت قرار گرفت و در فعالیت‌های زیرزمینی علیه رژیم شاه حاضر شده و بعد از پیروزی انقلاب وارد سپاه شد و در سن 26 سالگی بعد از بیرون آمدن از مدرسه توسط منافقان کوردل به درجه شهادت رسید.

منبع: فارس

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.