٣٠ درصد مدارس كشور وضع استحكام مناسبي ندارند

معاون اول رييس جمهور بيان كرد:٣٠درصد مدارس وضع استحكام مناسبی ندارد و لازم است اين مدارس مقاوم سازي شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور در هجدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز ضمن تقدير از دو بخش درمان و خدمات اجتماعي حمايت هاي بسياري از جامعه انجام مي دهند گفت: آموزش و پرورش بزرگترين دستگاهي است كه همه خانواده ها را در سراسر كشور تحت تاثير قرار داده و نيازمندي هاي آن بسيار است و دولت در اين زمينه طوري حركت مي كند كه براي تحصيل با محدوديت مواجه نباشد.

معاون اول رييس جمهور بيان كرد: بار آموزش و پرورش به جهت كمي و كيفي سنگين است و نيازمند مشاركت در همه بخش هاست كه در نظام آموزش سند هاي مختلفي تهيه شده است و اميدواريم اين كارها عملياتي شود.

جهانگيری تصريح كرد: ساخت مدارس فنون و ابزارهاي مدرن از پيش نيازهاي آموزش و پرورش است.

وي اظهار كرد:٣٠ درصد وضع استحكام مناسبی ندارد و لازم است اين مدارس مقاوم سازي شوند تا دغدغه اي نداشته باشيم چرا كه آمار حوادث طبيعي در كشور بالاست.

معاون اول رييس جمهور بيان كرد: نياز امروز آموزش و پرورش را نبايد نديد گرفت و مدارس بايد باشند تا نيازهاي آموزش تامين و به شيوه اي جديد ارائه شوند همچنين مسئولان جز اولين نهادهايي هستند كه فعاليت هاي خيرين را انجام دادند و امروز فعاليتهايشان به فرهنگ عمومي تبديل شده است.

جهانگيري در ادامه افزود:در بخش هاي ديگر نظير بهداشت و درمان نيز اقدامات تداوم دارند و اميدواريم با حمايت هاي ساير اقشار اين روند ادامه پيدا كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار