تجهیز مدارس در اولویت برنامه های آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 30 درصد فضای آموزشی استحکام ندارد و تجهیز مدارس برای سال تحصیلی جدید در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص جزییات وضعیت فضای آموزشی در شهر تهران گفت:در زمینه‌ فضاهای آموزشی تهران از محروم‌ترین مناطق به شمار می‌رود. 30 درصد فضای آموزشی استحکام ندارد و حدود 32 درصد نیازمند مقاوم‌سازی است.

وی با بیان اینکه حدود 28 درصد فضای آموزشی استاندارد در تهران وجود دارد گفت: تجهیز مدارس و بهره‌گیری از طرح‌های مشارکتی برای این طرح در اولویت قرار دارد به ویژه در منطقه 22 که به دلیل ساخت و ساز بی‌رویه فضای آموزشی با مشکل بیشتری روبروست در حال پیگیری این وضعیت هستیم و تاکنون شهرداری اقدامات خوبی را در دست اجرا دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص تأمین فضاهای آموزشی برای شهرهای اقماری بیان کرد: باید نسبت به سرانه‌ای که وجود دارد فضای آموزشی تحویل داده شود و تاکنون 22 پروژه در حال احداث است.

چهاربند در خصوص نقل و انتقال معلمان به شهر تهران عنوان کرد: با توجه به نیازهای تهران نقل و انتقال انجام می‌شود و اکنون بیشترین نیاز به آموزگار و همچنین دبیر مرد در دوره متوسطه است.

وی افزود: چنانچه نیروها به طور کامل تأمین نشود کمبود نیرو از طریق به خدمت گرفتن نیروهای آزاد تأمین می شود اما هنوز قطعیتی برای اعلام تعداد کمبود نیرو وجود ندارد و اواسط تیر ماه به طور قطعی اعلام می شود.

چهاربند در خصوص توزیع سوالات امتحانی نیز اظهار کرد: هیچگونه تخلفی در توزیع سوالات وجود نداشته و از فناوری‌های نوین برای توزیع سوالات استفاده شده که فعلا در مرحله آزمایشی است و پس از آن به طور رسمی اجرایی می‌شود چرا که روش‌های سنتی آسیب‌پذیر هستند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار