بوشهر؛

منطقه ویژه شمال استان بوشهر فرصتی بی‌نظیر برای اشتغال و تولید

استاندار بوشهر گفت: احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، فرصتی بسیار مغتنم و بی‌نظیر برای اشتغال و تولید در استان است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری در نشست بررسی طرح سرمایه‌گذاری منطقه ویژه شمال استان بوشهر گفت: منطقه ویژه شمال استان بوشهر یک طرح مهم و کاربردی برای ایجاد اشتغال و تولید در استان است که باید از این ظرفیت مهم استفاده بهینه کنیم.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح بزرگراه دیلم به گناوه،  فرودگاه فلات قاره در بندر امام حسن و سایر ظرفیت‌های مهم در این منطقه، احداث منطقه ویژه شمال استان می‌تواند نوید آینده‌ای درخشان در عرصه توسعه اشتغال و تولید در شمال استان باشد.

سالاری اضافه کرد: منطقه ویژه شمال استان، امکان دسترسی آسان به دریا را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‎کند و این خود یکی از مزیت‌های مهم منطقه ویژه شمال استان بوشهر است و فاصله  15 کیلومتر خط گازرسانی پنجم با منطقه ویژه شمال استان و نداشتن مساله تامین گاز از دیگر ظرفیت های این منطقه دانست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری این استان تصریح کرد: استان بوشهر علاوه بر شمال، در سایر مناطق نیز ظرفیت‌های عمده‌ای برای تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری دارد باید شرایط و زمینه برای جذب سرمایه‌گذار را ایجاد کرده و با تأمین امنیت سرمایه‌گذاری، امکان پیشرفت اقتصادی و صنعتی استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.