سنندج؛

نماینده ولی فقیه در کردستان: همه‌ باید در صحنه اقتصاد مقاومتی حاضر باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اقتصاد مقاومتی حرکتی است که با فرمان رهبری و مدد الهی در کشور آغاز شده است و همه ملت باید در صحنه حاضر باشند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مراسم اهدای بیش از ۵۵۰ هکتار از اراضی روستای الک کامیاران به کشاورزان به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ان شاءالله خداوند به همه ما توفیق دهد در مسیر خدایی و در راهی که امام عزیز قدم برداشتند حرکت کنیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) انقلابی را بنا نهاد که این انقلاب نه تنها برای ما عزت و افتخار داشت بلکه مایه اقتدار و غرور همه مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در صحنه بودن همه آحاد مردم به چنان اقتداری رسیده است که استکبار جهانی در مقابل آن سر تعظیم فرود آورده است.

وی تصریح کرد: عزت، اقتدار و سرافرازی از مهمترین ثمرات انقلاب برای ملت ایران بوده است.

آیت الله حسینی شاهرودی به موفقیت‌های مختلف کشور در ابعاد مختلف جهانی، اشاره کرد و افزود: ایران در ابعاد مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است که تمام نگاه‌های جهانی را متوجه خود کرده است.

وی گفت: دشمنان فکر می کنند از طریق تحریم و فشار اقتصادی می‌توانند به ما ضربه بزنند و ملت ما را به زانو درآورند اما با ایستادگی ملت و نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این تیر دشمن به سنگ خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی حرکتی است که با فرمان رهبری و مدد الهی در کشور آغاز شده که همه ملت باید در صحنه حاضر باشند و رشادت و غیرت صحنه‌های ۸ سال جنگ تحمیلی را بار دیگر در عرصه جنگ اقتصادی به دنیا نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به همه مسلمانان و مستضعفان جهان کمک می‌کند و برای حمایت از مظلومان یک نگاه جهانی دارد.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: ان شاءالله با همت و اراده همه شما، اهدای این اراضی امکان توسعه کسب و کار و فعالیت‌های کشاورزی و اقتصادی را برای استان کردستان و همه کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی فراهم نماید

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.