ناکامی های پیزی ادامه دارد

شکست لاروخا برابر مکزیک با گل چیچاریتو

تیم ملی مکزیک در دیداری دوستانه با یک گل شیلی را شکست داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی مکزیک و شیلی صبح امروز در دیداری دوستانه به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابتهای کوپا آمریکا در ورزشگاه سن دیگوی آمریکا به مصاف هم رفتند که تیم ملی مکزیک موفق شد با یک گل حریف را شکست دهد.
مشکی پوشان مکزیک در این دیدار به نسبت بازی دوستانه گذشته برابر پاراگوئه با ترکیبی دیگر از ابتدا پا به این دیدار گذاشته بودند و شیلی نیز با اکثر ستاره هایش از جممله ویدال و سانچز گام به میدان گذاشته بود. بازی کاملا در اختیار شیلی بود و از سوی شاگردان پیزی اداره و کنترل می شد اما روی یک سانتر دقیقه 86 این خاویر هرناندز تازه به میدان آمده بود که با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه توسلی، دروازه بان دوم لاروخا کرد.  با وجود حملات متعدد شیلی این تیم باز هم شکستی دیگر را تجربه کرد تا پس از خروج خورخه سامپائولی از نیمکت این تیم،  چندمین شکستی باشد که خوان آنتونیو پیزی بعنوان سرمربی جدید تجربه می کند.

مکزیک در گروه C رقابت های کوپا آمریکا هم گروه اروگوئه، جامائیکا و ونزوئلا است و شیلی در گروه D رقابت ها با آرژانتین، پاناما و بولیوی رقابت می کند.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار