تورنمنت برزیل، محک جدی برای ارزیابی فوتبال نابینایان

تورنمنت بین المللی برزیل محک جدی برای ارزیابی تیم ملی فوتبال 5 نفره است.

تتورنمنت برزیل، محک جدی برای ارزیابی فوتبال نابینایانبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال 5 نفره سال گذشته در مسابقات پارآسیایی ژاپن توانست با کسب عنوان قهرمانی رقابت ها سهمیه حضور در پارالمپیک ریو را بدست آورد و طبق قرعه کشی انجام شده تیم ملی ایران در گروه A با تیم های برزیل ، مراکش و ترکیه هم گروه است که به دلیل حضور تیم میزبان در این گروه کار سختی را پیش رو دارد.

ملی پوشان از شهریور سال 94 تاکنون زیر نظر جواد فلفلی به عنوان سرمربی ،ایمان فرح بخش و محمدرضا شاد دل مربیان تیم اردوهای آمادگی زیادی را پشت سر گذاشتند و اکنون اردوی هفتم خود را در قالب حضور در یک تورنمنت پیش پارالمپیکی در کشور برزیل برگزار می کنند.

در این مسابقات که از 12 تا 17 خردادماه برگزار می شود علاوه بر تیم ملی کشورمان ، تیم های مکزیک ، آرژانتین ، چین ، مراکش ، ژاپن و دو تیم از برزیل حضور دارند که در قالب دو گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این مسابقات فرصت مناسبی است تا کادر فنی تیم ملی علاوه بر ارزیابی عملکرد ملی پوشان ، آنالیز خوبی از تیم های حاضر در پارالمپیک ریو بدست آورند تا اردوهای باقی مانده را براساس این شناخت تنظیم کنند.

تیم ملی ایران در این تورنمنت در گروه A با تیم الف برزیل ، مکزیک و ژاپن هم گروه است و تیم های آرژانتین ، چین ، مراکش و تیم دوم برزیل در گروه B قرار دارند.البته تیم ژاپن جزو تیم های پارالمپیکی محسوب نمی شود و بازی با این تیم فقط به آمادگی ملی پوشان کمک می کند.

جلسه فنی با حضور سرمربیان تیم ها برگزار و برنامه بازیها به شرح ذیل اعلام شد:

ایران در اولین دیدار خود در روز چهارشنبه 12 خرداد ساعت 10:50 صبح به وقت محلی به مصاف تیم ژاپن می رود.

ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار خود روز پنجشنبه 13 خرداد ساعت 14 صبح به وقت محلی به مصاف تیم الف برزیل می رود.

تیم ملی کشورمان روز جمعه 14 خردادماه و در سومین روز از مسابقات ساعت 9 صبح به وقت محلی با تیم مکزیک بازی می کند.

در روز شنبه 15 خرداد ماه مرحله نیمه نهایی برگزار و در روز یکشنبه آخرین روز از این تورنمنت ، مسابقات رده بندی و فینال انجام می شود.

تورنمنت برزیل بهترین فرصت ارزیابی است

جواد فلفی در خصوص این تورنمنت به خبرنگار ما گفت: تمام تیم های حاضر در ریو به جز ترکیه در این رقابت حضور دارند که این فرصت مناسبی است که شناخت کاملی از سایر تیم ها بدست آوریم و عملکرد ملی پوشان را مورد ارزیابی قراردهیم.

وی ادامه داد:تیم مراکش برای ما هم گروهی ناشناخته ای بود که با حضور در این تورنمنت فرصت آنالیز این تیم برای کادر فنی ما رقم خورد تا بدون نگرانی در پارالمپیک حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: دراین تورنمنت تیم ملی با ترکیب حسین رجب پور، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نصب، احمدرضا شاه حسینی، رسول باصری، امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر و کامبیز محکم (بازیکنان) همراه با میثم شجاعیان و مهرداد عباسی (دروازه بانان) حضور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار