زنجان؛

اقتصاد مقاومتی ابزاری مفيد برای پيشرفت اقتصاد کشور است

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی ابزاری مفيد برای پيشرفت اقتصاد کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛احمد غریوی در اولين جلسه کميته ساماندهی نيروی کار گفت:طبق دستورات دريافتی از ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و مصوبات ستاد یاد شده قرار بر اين شد با اعضايی که مشخص شده است جلسات کميته ساماندهی نيروی کار برگزار شود و مصوبات به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ارسال گردد.

وی با اشاره به اينکه تعدادی از وزارت خانه ها برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی را تدوين و تعيين کرده و به استانداری ها ودستگاه استان ارسال نموده اند گفت: ما منتظر ابلاغ وبرنامه های وزارت متبوع بوده قبل از ابلاغ برنامه های اقتصاد مقاومتی از سوی وزارت برنامه های استانی را به ستاد ارائه کرده ایم.

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان تصريح کرد: وزير تعاون کار ورفاه اجتماعي سند اقتصاد مقاومتی را مهمترين سند عنوان کرده و تدوين و تعيين و اجرای برنامه هاي عملي اقتصاد مقاومتی را از تمام سازمانها و ادارات زير مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی خواستار شده است.

غريوی اظهارکرد: بايد با تکيه بر ظرفيت هاي اقتصادي کشور اين برنامه ها اجرايي شده و اقتصاد مقاومتی نه تنها مانع بلکه ابزاری مفيد برای پيشرفت اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: در اين راستا هدفمندی يارانه ها و حذف پردرآمدها از ليست دريافت کنندگان يارانه وهدایت این منابع به سمت تولید وصنعت يکی از اهداف وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در اين راستا می باشد.



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.