اهواز؛

لزوم توجه خیرین به بهداشت دزفول

برخی از مناطق شهرستان در بخش درمان و بهداشت دارای محرومیت گسترده هستند و همین مقوله لزوم توجه و مشارکت خیرین در ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان را بیشتر از گذشته مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی دزفول گفت: برخی از مناطق دزفول در بخش درمان و بهداشت از محرومیت رنج می‌برند و همین مقوله لزوم توجه و مشارکت خیرین در ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان را بیشتر از گذشته مطرح کرده است.

اسماعیل چگنی اظهار داشت: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌های اسلامی و اعتقادی ما ایستادگی کردند و نامی ماندگار از خود در عرصه‌های ارزشی و انقلابی به یادگار گذاشتند.

وی افزود: برخی از مناطق شهرستان در بخش درمان و بهداشت دارای محرومیت گسترده هستند و همین مقوله لزوم توجه و مشارکت خیرین در ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان را بیشتر از گذشته مطرح کرده است.

مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی دزفول عنوان کرد: به همین جهت تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی دزفول به مناطق محروم اعزام شد.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح تیم پزشکان متخصص و فوق تخصص به مناطق محروم  شهرک‌های امیرالمؤمنین و میانرود برای درمان رایگان بیماران اعزام شد.

چگنی اظهار کرد کرد: اعزام تیم پزشکان به مناطق محروم دزفول به مدت یک روز و با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکان، بسیج ادارات دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تیم پزشکان متخصص شامل تخصص‌های  زنان و زایمان، اطفال، کودکان، اعصاب و روان، پزشک ماما، پزشک عمومی در مناطق محروم دزفول حضور پیدا کرده و بیش از 270 بیمار را معاینه و درمان کرده است.

مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی دزفول عنوان کرد: تیم پزشکی دزفول  تاکنون در مناطق  سردشت، شهیون، شهرک خیبر، احمد فدااله شهرستان اعزام و به ارائه خدمات درمانی رایگان پرداخته است.

انتهای پیام/ و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار