اهواز؛

هلال و هیل مهمان رمضانی خانه های خوزستانی ها

آیتم های غیرنمایشی که سال گذشته داشتیم را حذف و برنامه امسال کاملا نمایشی است. با قصه های پندآموز دارای حکمت و پیام های عرفانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون بخش عربی سیمای خوزستان گفت: برنامه «هلال و هیل»مجموعه ویژگی های مختلفی از جمله متن منسجم، تقویت کارگردانی، ضبطی و به ویژه استفاده از تمام پتانسیل شهرهای عربی را دارد.

رحمت الله سبحانی اظهار کرد: برنامه هلال و هیل مجموعه ای کاملا نمایشی است و بر اساس آسیب شناسی تهیه شده و بار نمایشی آن را به خواست مردم بالا بردیم. در واقع این مجموعه ویژگی های مختلفی از جمله متن منسجم، تقویت کارگردانی، ضبطی و به ویژه استفاده از تمام پتانسیل شهرهای عربی را دارد.

وی با اشاره به اینکه هر قسمت از مجموعه بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه است، افزود: آیتم های غیرنمایشی که سال گذشته داشتیم را حذف و برنامه امسال کاملا نمایشی است. با قصه های پندآموز دارای حکمت و پیام های عرفانی است.

معاون بخش عربی سیمای خوزستان تصریح کرد: برنامه های ضبطی هزینه های بیشتری هم دارد. همچنین عوامل اجرای برنامه برای هر قسمت ۴۵ دقیقه ای ضبطی باید از ساعت دو ظهر به استودیو آمده و تا ۱۰ شب درگیر شوند ولی اگر برنامه زنده بود تنها حضور ۴۵ دقیقه ای کافی بود.

سبحانی با اشاره به اینکه بازیگران این مجموعه از شهرهای اهواز، شادگان، سوسنگرد، هویزه و شوش هستند، گفت: این مجموعه پنج بازیگر اصلی دارد ولی به فراخور هر قسمت بازیگران مهمان هم خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه امسال هر قسمت از برنامه هلال و هیل یک موسیقی علوانیه دارد، گفت: نظراتی که توسط بینندگان برای برنامه سال قبل ارائه شده بود را در تولید جدید برای امسال لحاظ کردیم.

معاون بخش عربی سیمای خوزستان یادآور شد: برای ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز سعی شده تا مراسم گرگیعان را در برنامه هلال و هیل با حضور ۲۰ تا ۲۵ کودک اجرا و این ولادت را جشن بگیریم.

سبحانی بیان کرد: سال گذشته فارس ها نیز از دیدن برنامه هلال و هیل لذت برده بودند و پیام های بسیاری برای برنامه ارسال شد که دوست داریم بدانیم آنها چه می گویند.

وی در پایان عنوان کرد: سید هاشم لطیفی در برنامه امسال شخصیت کلیدی داستان است که نقش یک معلم بازنشسته را دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر البوصالح
۰۹:۳۱ ۱۲ دی ۱۳۹۹
بسیار فیلم عالی دستتون درد نکنه