اهواز؛

بیش از ۵ هزار خوزستانی به مرقد امام اعزام شدند

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بیش از ۵ هزار نفر از شهروندان خوزستانی برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) عازم تهران می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سیدلطف‌الله سپهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، اظهارداشت: حضرت امام خمینی (ره) یکی از یادگاران انقلاب اسلامی هستند که با رشادت‌های بی‌دریغ خود، دستاورد عزیمی از جمله نظام مقدس جمهوری اسلامی را در کشور ایران به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه 37 برنامه محوری در سطح خوزستان پیش‌بینی شده است، افزود: ستادهای ارتحال امام (ره) در سراسر شهرستان‌های خوزستان با همکاری و حضور فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌ها انجام شد و بیش از 50 برنامه مذهبی، دینی و معنوی در روز‌های 14 و 15 خرداد همزمان با سالروز رحلت امام راحل و قیام 15 خرداد برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در روزهای 12 و 13 خرداد بیش از 5 هزار نفر از شهروندان خوزستانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) عازم تهران شدند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در مسیر رفت و برگشت زائران حضرت امام خمینی (ره)  از رامهرمز تا اندیمشک موکب‌های مردمی برپامی‌شود، گفت: بیش از هزار نفر روحانی مبلغ برای برگزاری مراسمات معنوی و پاسخگویی به سوالات شهروندان به تمام نقاط شهری و روستایی خوزستان اعزام ‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین سپهر افزود: برنامه گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل با سخنرانی آیت الله محمدحسن اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مصلای مهدیه اهواز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ،برگزاری دعای کمیل در علی ابن مهزیار اهوازی، بزرگداشت قیام 15 خرداد در مسجد آیت‌الله شفیعی، چاپ و توزیع بیش ازهزار جلد از کتب حضرت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های شاخص روزهای 14 و 15 خرداد در خوزستان است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار