توسعه فعالیت های هلال احمر برای دانشجو معلمان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از توسعه فعالیت ها بین این دانشگاه و سازمان هلال احمر خبر داد.

علیرضا صادق زاده سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار آموزش  پرورش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص امضای تفاهم نامه بین سازمان هلال احمر و دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان برای آماده سازی دانشجو معلمان ظرفیت های مختلفی را در نظر گرفته است که از جمله این برنامه ها کانون های هلال احمر به شمار می آید که تا کنون در سراسر کشور 40 کانون وجود دارد. 

وی ادامه داد : با توجه به امضای این تفاهم نامه فعالیت های این کانون ها توسعه پیدا می کند. 

 سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: دیروز تفاهم نامه ای با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان و رئیس سازمان هلال احمر منعقد شد که بر اساس آن دانشجو معلمان توانمندی خود را در زمینه فعالیت های امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه ارتقاء می دهند. 

صادق زاده بیان کرد: هدف اصلی ما دانشجو معلمانی است که به زودی فارغ التحصیل می شوند. درواقع قصد داریم دانشجو معلمان ورودی سال 91 پیش از فارغ التحصیل شدن گواهینامه سازمان هلال احمر را دریافت کنند. 

وی با اشاره به اینکه این فعالیت ها به صورت غیر رسمی برای دانشجو معلمان ارائه می شود گفت: با توجه به اینکه دانشجو معلمان وارد حرفه معلمی می شوند می توانند از این ظرفیت برای آموزش به دانش آموزان خود استفاده کنند. همچنین می توانند به عضویت سازمان جوانان هلال احمر در  آیند . 

وی اظهار کرد: فعالیت های هلال احمر در قالب پروژه هایی ازتابستان امسال آغاز می شود و تمامی دانشجو معلمان می توانند در این برنامه شرکت کنند. 

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: جزییات بیشتر این طرح نظیر برنامه ها و تعداد افراد تحت پوشش تا دو هفته آینده مشخص می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار