اصفهان؛

با متخلفان تولید پسماندصنعتی برخورد می شود

چنانچه از شهرستانهای دیگر پسماندهای صنعتی به شهرضا انتقال و تخلیه شود با متخلفان برخورد شدید خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرماندار شهرضا در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان که در محل فرمانداری شهرضا برگزار شد گفت: با همکاری اداره محیط زیست و هیئت امنای شهرک صنعتی رازی لیست کارخانه های تولیدکننده پسماند صنعتی و ویژه تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آنها برخورد قانونی می شود.
محسن گلابی تصریح کرد : مدیریت بحران شهرستان شهرضا باید برای مشخص شدن وضعیت زیست محیطی و آلودگی های شهرک رازی به صورت جدی وارد عمل شود .
وی افزود :  تصمیم گیری بدون هماهنگی محلی در بخش صنعت و معدن برای شهرستان در استان, عیب بزرگی بوده  که شهرستان را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است .
فرماندار شهرضا افزود: در استان بدون در نظر گرفته شدن آستانه تحمل شهرستان در جهت راه اندازی شهرک های جدید تصمیم گیری هایی می شود که این شهرستان را با مشکل روبرو می کنند .
گلابی از ورود بی رویه صنایع آلاینده در شهرستان شهرضا انتقاد کرد و افزود: مسئولان استان و شهرستان مجوز صدور صنایع پاک را برای شهرضا صادر کنند.
فرماندار شهرستان شهرضا در پایان  از حضور نیافتن مدیرکل صنعت , معدن و تجارت در شهرستان طی یکسال گذشته انتقاد کرد و گفت :حضور مدیران کل در شهرستان بسیاری از مشکلات مردم و منطقه را برطرف میکند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.