اهواز؛

آل‌سعود در تعطیلی حج مأموریت داشت

امام جمعه مینوشهر گفت: آل‌سعود در دامن رژیم صهیونیستی غلطیده است و از استکبار برای تعطیلی حج مأموریت داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام محمد جواد عادل‌پور اظهار کرد: آل‌سعود سرانجام کار خود را کرد و در مقابل حج کارشکنی‌های متعددی انجام داد، البته این برنامه از قبل طراحی شده بود.

وی ادامه داد: این رفتار وحشیانه عربستان و آل‌سعود نه با اسلام و شرع، نه با روابط بین‌الملل و نه با انسانیت تطابق دارد بلکه تفکر فاسد وهابیت بوده که به هیچ چیز پایبند نیست و براساس هیچ بناشده است.

امام جمعه مینوشهر گفت: آل‌سعود و مسؤولان وهابی در دامن رژیم صهیونیستی غلطیده‌اند و با مسؤولان استکبار جلسات و توافقاتی دارند که یکی از برنامه‌های آنها ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت است که سخت به‌دنبال آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: حج یک کنگره و تجمع مسلمانان است که ایرانیان چیزی جز دعا، توسل و برائت از مشرکان انجام نمی‌دهند و این باعث شده است که الگویی برای مسلمانان شوند.

عادل‌پور اذعان کرد: جذابیت و عملکرد ایران اسلامی در اعمال حج باعث شد که مسلمانان جهان متوجه کشور ما شوند و ما معتقد هستیم بیداری اسلامی که در سایر کشورهای اسلامی به‌وجود آمد از این جذابیت نشأت گرفته است.

وی متذکر شد: آل‌سعود مأموریت داشت که حج را تعطیل کند و در نبود ایران علیه ایران اقدام کند و چهره انقلاب و ایران اسلامی را تخریب نماید.

امام جمعه مینوشهر در پایان گفت: باید تمام علمای اسلام و همه فرهیختگان فریاد بزنند و علیه این اقدام آل‌سعود که صدعن‌سبیل‌الله است مقابله کنند، البته به‌طور قطع و یقین این آل‌سعود نابود شدنی است.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.